Tuesday, March 29, 2011

gambar buruk - 2 " Urgent Sale

Salam semua hari nie saya nak jual le barang yang menyemak dalam rumah saya nie....sapa yang berkenan boleh le hubungi saya.... melalui email amrazd90@gmail.com yer!!!


Barang 1 : Segitiga Ori Proton ( RM200 )

Barang 2 : Air Terjun Ori EonTech 5 tingkat ( RM450 )

Barang 3 : Scoope evo - pu ( RM80 )


Barang 4 : Seat RX7 ( RM450 )

Barang-barang nie khas untuk keta saga & iswara......ASLI lagi tu!!! "sapa cepat dia dapat"

    gambar item 1 & 2


item 3 ( gambar contoh )

Item 4: ( contoh gambar sebelum dikeluarkan dari kereta Toyota Le )





Pada sesiapa yang berkenan boleh le email ke amrazd90@gmail.com untuk dapatkan harga item diatas...

terima kasih

Monday, February 14, 2011

gambarburuk satu-1


Buah dabai yang terkenal di Sarawak…….cara makan buah nie adalah dengan merendam buah nie ke dalam air panas ,bila isi dah lembut kuar kan buah tu dari air panas dan masukkan le kat dalam mangkuk atau mana2 bekas yang bersih….. nak sodap letak le garam sikit dan mandikan buah tadi dengan kicap masin@manis ikut suka……pastu…….3….hahahaa makan le paa lagi….erkkkkkkkkkk …. alhamdulillah J

akhir terpost juga gambar buruk dari kamera buruk

Disebabkan dah tak tau nak letak gambar nie kat mana so saya sumbat je lah gambar-gambar buruk dari kamera buruk kat sini ……. Kalau rasa gambar tu terlampau buruk komen le ye….