Monday, February 14, 2011

gambarburuk satu-1


Buah dabai yang terkenal di Sarawak…….cara makan buah nie adalah dengan merendam buah nie ke dalam air panas ,bila isi dah lembut kuar kan buah tu dari air panas dan masukkan le kat dalam mangkuk atau mana2 bekas yang bersih….. nak sodap letak le garam sikit dan mandikan buah tadi dengan kicap masin@manis ikut suka……pastu…….3….hahahaa makan le paa lagi….erkkkkkkkkkk …. alhamdulillah J

akhir terpost juga gambar buruk dari kamera buruk

Disebabkan dah tak tau nak letak gambar nie kat mana so saya sumbat je lah gambar-gambar buruk dari kamera buruk kat sini ……. Kalau rasa gambar tu terlampau buruk komen le ye….